Salmo

Ar uzspodrinātu zīmolu uz Eiropas un ASV tirgiem

29.05.2017

"Makšķerēšanas produktu ražotājs un tirgotājs "Salmo" Latvijā dibināts pirms gandrīz 30 gadiem. Šobrīd "Salmo Group" grupā ietilpst kopumā 14 uzņēmumi ne vien Latvijā, bet arī ārzemēs un uzņēmums sācis aktīvi virzīties trīs lielos tirgos – ASV, Eiropas un Austrumvalstu. Tuvākajā laikā uzņēmuma vadība plāno atvērt "Salmo" interneta veikalu, bet viens no šī gada lielajiem mērķiem ir eksporta apjomu kāpināšana.

1988. gadā tika dibināts kooperatīvs "Salmo", kas pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas pārtapa par "Salmo Limited". Šobrīd SIA "Salmo" ir viena no 14 "Salmo Group" uzņēmuma grupā ietilpstošajām kompānijām. 29 gadu darbības laikā uzņēmumam izdevies attīstīt eksportu uz vairāk nekā 30 pasaules valstīm kā Eiropā, tā Ziemeļamerikā un Āzijā. Tiesa gan, šo gadu laikā nācies piedzīvot arī vairākas krīzes, kas likušas mainīt skatījumu uz potenciālajiem noieta tirgiem un pieņemt sarežģītus lēmumus par tālāko zīmolu attīstību.

"Salmo Group" uzņēmumu pērnā gada konsolidētais apgrozījums, salīdzinot ar 2015. gadu, palielinājies par 2% un lēšams aptuveni 28 miljonu eiro apmērā, stāsta "Salmo Group" valdes loceklis Guntars Vaišļa. Trīs populārākie "Salmo Group" zīmoli ir "Salmo", kas saistīts ar makšķerēšanas piederumiem, tostarp kātiem un auklām, "Lucky John", kas saistīts ar spiningošanas piederumiem un mānekļiem, kā arī vasaras un ziemas makšķernieku un tūrisma apģērbu zīmols "Norfin"."

Vairāk lasi portālā Delfi.

Savukārt izdevīgus risinājumus savam biznesam meklē šeit.

#Latvijavar #DNBiedvesmo