One Wolf

Aug par modes namu, kas "tur savu līniju"

09.05.2017

Atpazīstamo zīmolu One Wolf māsas Agnese un Sarmīte radīja 2012. gadā, taču ceļš līdz tam jau aizsākās vairākus gadus iepriekš. Uzņēmuma klāstā ir t-krekli, džinsa bikses, mēteļi un daudz citu apģērbu “uzskatos brīviem un neatkarīgiem cilvēkiem”. Pirms vairāk nekā 2 gadiem atvērtais zīmola veikals Rīgā, Lāčplēša ielā ir veicinājis uzņēmuma popularitāti vietējā tirgū, kā arī radījis jaunas iespējas eksporta tirgum.

"Pirms uzņēmuma dibināšanas Agnese un Sarmīte aptuveni trīs gadus eksperimentējušas ar dažādām pieejām, līdz pamazām izkristalizējusies īstā biznesa ideja. Uzņēmumu māsas veidojušas, ieguldot pašu līdzekļus un piesaistot finanšu institūcijas "Altum" finansējumu. "Lielas cerības uz bankām nelikām. Tas bija 2009. gads, kad kopumā bija krīze. Cerības uz to, ka tas atbalsts būs un izdosies aizņemties naudu, bija niecīgas, jo modes biznesā mums principā nav, ko ieķīlāt," par "Hypnosis fashion" dibināšanu saka Sarmīte.

Jau kopš darbības pirmsākumiem viens no uzņēmuma trumpjiem ir džinsa bikses. Atsevišķus dizainus klienti tā iemīļojuši, ka tie tiek ražoti arī vairākus gadus pēc sezonas, kurā prezentēti. Visspilgtākais piemērs ir "Perfection" un "Advanced" džinsi, kuri ražošanā ir no 2010. gada. Šo džinsu dizains patiešām ir spilgts – ar izteiksmīgajām pogu rindām, kas gan jaunākajiem ražojumiem ir mazliet citādāk izvietotas, un neierasto piegrieztni– tie krietni atšķiras no tik pierastajiem klasiskajiem džinsiem.

Darbs pie vienas kolekcijas ilgst aptuveni piecus mēnešus. Vispirms Agnese izstrādā dizainus, tad kopā ar tehnisko dizaineri un šūšanas ekspertu izstrādā piegrieztnes un paraugus, kas tālāk nonāk pie šuvējiem. Savulaik lielākā daļa "One Wolf" apģērbu tika šūti ārpakalpojumā darbnīcās Latvijā, bet tagad daļa top pašu darbnīcā, kas iekārtota blakus veikalam."

Vairāk par uzņēmuma veiksmes stāstu lasi portālā Delfi.

Savukārt izdevīgus risinājumus savam biznesam meklē šeit.

#Latvijavar #DNBiedvesmo