Coo Culte

Luksusa materiāli un īstais svārku garums

20.03.2017

"Latvijā radītā zīmola "Coo Culte" tērpus ārzemju dizaineru šuvumu vietā nereti svinīgos pasākumos izvēlas pašmāju slavenības un savā īpašajā dienā mugurā velk līgavas. "Coo Culte" apģērbi iekarojuši klientu uzticību ne vien Latvijā, bet arī citās Eiropas Savienības valstīs, Baltkrievijā un Krievijā.

2009. gadā dibinātais "Coo Culte" sākumā bija tā īpašnieces Ilonas Gibertes hobijs, kas nu pāraudzis peļņu nesošā 20 darbinieku lielā uzņēmumā. Viņa stāsta, ka, lai gan dažkārt birojā nākas pavadīt pat 12 stundu, darbs sagādā prieku. "Coo Culte" ražo tērpus sievietēm, taču pērn tirgus testēšanas nolūkos klientiem bija iespēja iegādāties arī bērnu apģērbus, kas gan vēl nav kļuvuši par pastāvīgu sortimenta daļu.

"Coo Culte" tērpos izmanto mežģīnes, ko iepērk turpat, kur pasaulslavenie zīmoli "Valentino" un "Dolce & Gabbana", taču uzņēmums nestrādā luksusa segmentā, jo tā mērķis ir radīt kvalitatīvu apģērbu par konkurētspējīgu cenu.

"Coo Culte" sortimenta pamatā ir vairāk nekā 20 produktu, kurus uzņēmuma vadītāja sauc par "klasisko bāzi" - klientu iecienīti dizaini, kas tiek ražoti jau vairākas sezonas. Viņa atminas, ka darbības sākumposmā nācies veltīt laiku sava stila un rokraksta izveidei, taču šobrīd jaunie tērpi top uz klasiskās bāzes pamata. Savukārt ik mēnesi, eksperimentējot ar krāsām un audumiem, klientiem tiek piedāvāts kas jauns. Giberte uzsver, ka tā ir nestandarta pieeja, jo parasti modes zīmoli savus jaunumus prezentē vien pāris reizes gadā."

Vairāk par zīmola attīstību lasi portālā DELFI

#Latvijavar #DNBiedvesmo