Blue Bridge Technologies

Tehnoloģiskā vide aizvieto papīru kalnus

04.09.2017

Kā stāsta Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmuma "Blue Bridge Technologies" (BBT) valdes loceklis un tehniskais direktors Leonīds Paturskis, desmit gadu laikā uzņēmums izaudzis par lielu un stabilu vietējā tirgus spēlētāju, kā arī ar dažādiem pilotprojektiem izlūkojis iespējas vairākās ārvalstīs. Šobrīd uzņēmuma galvenais mērķis ir iekarot ASV tirgu, kurā jau sperti pirmie soļi.

"Galvenais BBT piedāvātais produkts ir programmatūra "Smart Medical", kas savieno ārstniecības iestādes un apdrošinātājus, ļaujot vien pāris sekunžu laikā noskaidrot, vai un cik lielā mērā apdrošināšanas polise apmaksā nepieciešamo pakalpojumu. Tāpat tā nodrošina pacientu, pierakstu un norēķinu informācijas uzskaiti un datu apmaiņu ar Nacionālo veselības dienestu. Uzņēmums Latvijā piedāvā arī vairākus citus pakalpojumus, tostarp iespēju tiešsaistē pierakstīties pie ārsta portālā "piearsta.lv". Šobrīd BBT sadarbojas ar astoņiem no deviņiem lielākajiem apdrošinātājiem valstī un cer, ka tuvākā gada laikā izdosies noslēgt sadarbības līgumu arī ar devīto.

BBT izstrādātā "Smart Medical" abonējama par ikmēneša maksu. "Jā, radīt un pārdot produktu varbūt īstermiņā ir ienesīgāk, taču ilgtermiņā pārdot pakalpojumu mums ir izdevīgāk," skaidro uzņēmuma tehniskais direktors, "mūsu tiešie klienti ir apdrošināšanas sabiedrības un ārstniecības iestādes, kas noslēdz pakalpojuma līgumus, bet ir arī virkne veselības iestāžu, kas nav mūsu klienti, bet ir apdrošināšanas sabiedrību līgumpartneri. Ar mums līgumu viņiem šobrīd nav, bet mēs strādājam pie tā, lai viņi varētu ar laiku kļūt arī par mūsu klientiem".

Pērn uzņēmums apgrozīja gandrīz 700 tūkstošus eiro. "Pēdējos trīs gados mūsu finanšu rādītāji ir ļoti apmierinoši," stāsta Paturskis, piebilstot, ka šogad BBT vadība plāno 15 % līdz 17 % pieaugumu vietējā tirgū."

Vairāk par uzņēmuma panākumiem lasi portālā Delfi, savukārt izdevīgus risinājumus savam biznesam meklē šeit

#Latvijavar #DNBiedvesmo