Par zīmola aizsardzību jādomā jau pašā sākumā

Andrievs Jansons, "Puravs AJ" saimnieks

SIA "Puravs AJ" tika uzsākts ar ideju atvērt zemnieku veikaliņu, kam līdzās varētu būt beķereja. Sākotnēji klienti nāca pēc zemnieku produktiem, klāt paņemot kādu saldumu. Taču līdz ar eklēru ieviešanu beķerejas piedāvājuma klāstā manāmi pieauga veikala apgrozījums. Nu "Raunas dārzs" ir kļuvis par pieprasītāko eklērnīcu Rīgā.

Projekta “Latvija var!” ietvaros 2017. gada 26. aprīlī žurnāla “IR” numurā uzņēmums dalījās ar vairākām atziņām:

"Dzinējspēks, kas liek darboties biznesā

Ar savu produktu esi piesaistījis pietiekami lielu cilvēku uzmanību, vienkārši strādājot. Katru dienu esi ar to mazliet pārņemts, pat īsti nesaproti, kas notiek.

Lielākā kļūda, kas devusi mācību

Pat ja neesi superpopulārs, jau no sākuma jādomā par zīmola aizsardzību. Ja tas, pie kā esi strādājis, nav aizsargāts, vienā brīdī var nebūt vairs nekā.

Vērtīgākais padoms jaunam uzņēmējam

Momentā visur ielēkt mēs visi mākam, bet ir jāizpēta lietas, ar kurām ir jēga pagaidīt, un tās, ar kurām vienkārši ir jāriskē un jādara. Dažkārt, ja pagaidi, pie tevis atnāk kaut kas labāks, bet ir arī lietas, ko nevari nedarīt."

Vairāk par uzņēmumu lasi žurnālā IR.

Savukārt izdevīgus risinājumus savam biznesam meklē šeit.