Lai tīklos taptu sadzirdēts

Enno Ence, uzņēmuma "MILZU!" saimnieks

SIA "MILZU!" Kuldīgā ražo graudaugu pārslas, kas sniedz dabīgu un veselīgu alternatīvu tirgū esošajam piedāvājumam. "MILZU!" pārslu receptūras izstrādātas sadarbībā ar Latvijas Lauksaimniecības universitāti (LLU), un pārslu ražošanā tiek izmantoti augstvērtīgi, Baltijas reģionā audzēti rudzus un pilngraudu auzas. "MILZU!" pārslas ir bagātas ar šķiedrvielām, dabīgiem vitamīniem un minerālvielām, bez pievienotiem konservantiem, E vielām, mākslīgām krāsvielām un aromātvielām. Produktos netiek pievienotas taukvielas, un tie satur samazinātu cukura daudzumu.

Uzņēmums ir aktīvs sociālo tīklu lietotājs, un "MILZU!" saimnieks Enno Ence sociālos tīklus uzskata par vienu no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Piedāvājam Enno Ences paša pārbaudītus ieteikumus, kā uzlabot komunikāciju sociālajos tīklos, tādējādi veicinot savu atpazīstamību un piesaistot klientu uzmanību.

• Vispirms - uzņēmumam jābūt skaidrībai par to, cik nozīmīga loma ir sociālajiem tīkliem. Vai tas būs tikai "mums tur jābūt, jo visi ir", vai tomēr ir vēlme gūt atgriezenisko saiti, būt tur, kur ir klienti un runāt/veidot saturu tā, kā klientiem tīk un ir interesanti.

• Esiet tādi, kādi esat! Jo jūsu produktu ir iecienījuši ne tikai garšas vai formas dēļ, tas ir kaut kas vairāk - zīmols. Patiesībā vēl pirms komunikācijas uzsākšanas sociālajos tīklos ir jāsaprot, kas tad mēs paši esam - kāda ir uzņēmuma identitāte, kāda precīzi ir mērķauditorija un ko vēlamies pateikt. Tas palīdzēs veidot komunikāciju un neradīt saturu, kas nevienam nav vajadzīgs.

• Ieklausieties savos sekotājos - vaicājiet pēc padoma, pēc viedokļa. Tas ir lielisks veids, kā iesaistīt auditoriju un galu galā - uzzināt ko vairāk. Mēs savā komunikācijā esam aicinājuši sekotājus ieteikt produkta nosaukumu, vēlamās garšas un citus jautājumus, kas mums patiesi palīdzējuši pašiem saprast, ka ne vienmēr tas, kā domājam mēs paši, ir pareizi.

• Radiet saturu, kas ir noderīgs pašiem sekotājiem - gan kā papildu veidos izmantot produktu, informēt par feiniem piedāvājumiem. "MILZU!" veido saturu gan par interesantām receptēm, kurās izmantot "MILZU!" pārslas, kā arī to, kā no "MILZU!" pārslām, piemēram, izveidot Adventes vainagu.

• Droši veidojiet sadarbību komunikācijā ar līdzīgu konceptu partneriem, kuru mērķauditorija ir atbilstoša. "MILZU!" ir par sadarbošanos, un to atbalstām arī sociālajos tīklos.

• Un tam visam pāri - runājiet ar cilvēkiem viņu valodā - tad tapsiet sadzirdēti! Lai izdodas!